Trenger dere hjelp til profesjonell håndtering og gjennomføring av kurs, seminarer og konferanser? Spør oss!

Hotel-Link AS ble etablert i 1997. Vi har formidlet kurs-, møte- og konferansefasiliteter til næringsliv og offentlig sektor i over 18 år. Vi administrerer alle typer arrangement fra et enkelt dagmøte til konferanser/messer med opptil 4000 deltagere. Dette gjør oss til en ledende og erfaren aktør i bransjen.

Konferanseadministrasjon

Hotel-Link er uavhengig og samarbeider med alle hotell og konferansesteder i hele landet. Vi har en stor og oppdatert database hvor vi enkelt kan finne det optimale stedet for ditt arrangement. Våre ansatte har spesialkompetanse og lang erfaring. Vi skreddersyr gode totalløsninger, fra forberedelser og planlegging, til oppfølging, gjennomføring, sekretariatsfunksjoner og fakturering. Som kunde sparer du tid, penger og forholder deg kun til oss. Reservasjon, oppfølging, avbestillingsfrister og andre detaljer tar vi naturligvis ansvaret for.

Kostnad for konferanseadministrasjon beregnes per deltager.
S end forespørsel !

Så enkelt

  • Elektronisk påmelding til alle typer arrangement og konferanser
  • Bekreftelsesbrev på e-post
  • Hotellbooking, håndtere tidsfrister og plassbegrensninger
  • E-post direkte til alle kursdeltakere: påminnelser/beskjeder
  • SMS direkte til alle kursdeltakere: påminnelser/beskjeder
  • Deltakerlister, navneskilt, bordkort, etc.
  • Fakturering, individuelt per deltager eller felles til bedriften
  • Betjening av sekretariatet under selve arrangementet